donderdag 23 december 2010

Terug in Nederland.

Zo, we zijn inmiddels weer een aantal dagen in ons koude kikkerlandje Nederland. De koffers zijn leeg geruimd en weer opgeborgen, de was is bijgewerkt en Werner is weer aan het werk. Alsof we nooit zijn weggeweest (gelukkig hebben we de foto's nog : ) ).

Nog even over afgelopen zaterdag, toen we nog in het lekker warme Florida zaten. Het regende pijpenstelen.

Wel fijn om net dit weer te hebben als je toch weer naar huis toe moet. De koffers waren redelijk snel ingepakt. Alles paste er net in. Toen uitchecken en even opnieuw het vervoer naar het vliegveld (Disney's Magical Express) regelen, want er was blijkbaar iets niet helemaal goed gegaan met onze telefonische reservering. De bagage hadden we laten opslaan tot 16.00 uur. Op naar Downtown Disney waar we geboekt hadden bij Wolfgang Puck Cafe. Hier was het al best druk. Waarschijnlijk zijn er veel mensen door de regen richting Downtown Disney gegaan en vroeg gaan eten.

Na het eten was het opgehouden met regenen, maar het stralende zonnetje wat we bijna iedere dag gezien hebben, was er nog steeds niet. We hebben nog wat souveniers gekocht voor familie en voor onszelf een zilveren mickeyfiguur voor de kerst en twee fotolijstjes. Hierna werd het tijd om de koffers op te halen, dus snel met de bus terug naar het hotel. Om 16.45 vertrokken we met de Magical Expressbus richting vliegveld. Daar stond een lange rij voor in te checken bij de Martinairbalie. We hebben een uur in de rij gestaan voordat we aan de beurt waren. We hebben eventjes nog wat rondgekeken in een paar winkeltjes en zijn op tijd naar de gate gelopen. Hier sprak een mevrouw ons aan dat ze herkende van ons blog, dat ze had gelezen. Leuk zeg! Nog eventjes met haar gebabbeld en toen weer wachten totdat we het vliegtuig in mochten. We hadden weer dezelfde plaatsen als op de heenvlucht. Heerlijk, zoveel beenruimte. Een kwartier later dan gepland, vertrokken we richting Nederland. De vlucht verliep zonder bijzonderheden en zondagmorgen rond 11.30 landden we in het besneeuwde Schiphol. Nadat we de bagage verzameld hadden hebben we hotel Zwanenburg gebeld dat ze ons konden komen halen. Ook dit verliep prima. Op de parkeerplaats bij het hotel was onze auto behoorlijk ondergesneeuwd. Nadat we de meeste sneeuw eraf hadden gehaald, konden we alles inladen (gelukkig gingen de deuren gewoon open en waren ze niet dichtgevroren) en terug naar Beringe toe rijden. De snelwegen waren goed schoon, alleen het laatste stukje in ons dorp was besneeuwd en glad. De buren zwaaiden ons tegemoet en het pad naar ons huis was mooi vrijgemaakt. In huis had mam de boel opgevrolijkt met allemaal kerstspulletjes. Erg fijn thuis komen zo!!

's Middags hebben we een begin gemaakt met het opruimen van alle spullen en 's avonds naar Boer zoekt vrouw gekeken. We zijn weer terug in Nederland.

1. Welkom thuis !

Jullie kunnen terug kijken op een te gekke tijd in Orlando. Leuk dat we mee hebben mogen genieten via jullie blog.

Fijne feestdagen en als het erg koud wordt dan kunnen jullie nog lekker weg dromen bij de foto's :-)

Greetz,
    Patrice

2. Welkom terug we hebben jullie blog met veel plezier gelezen. Gezellig thuis komen voor jullie zo.

3. Welkom thuis. Wat fijn dat jullie de blog nog even hebben afgemaakt! Ik heb ervan genoten!